Breaking News

Στη Λαμία τα παιδιά από Ζάμπια και Μοζαμβίκη που θα φοιτήσουν στο Εκκλησιαστικό Σχολείο

Γέμισε με παιδιά από την Αφρική ο Ιερός Μητροπολιτικός  Ναός της Λαμίας!

Η πόλη της Λαμίας υποδέχτηκε  το πρωί της Τρίτης 28/1/2025 στον Ιερό Μητροπολιτικό και Καθεδρικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Λαμίας, μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κκ Συμεών, τους μαθητές και τις μαθήτριες από Ορθόδοξες Μητροπόλεις της Αφρικής (Ζάμπια, Μοζαμβίκη).

Τους είκοσι μαθητές υποδέχτηκαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Συμεών και ο Αντιπεριφερειάρχης Φθιώτιδας κ. Ηλίας Σανίδας.

Οι μαθητές έρχονται στην Λαμία στο πλαίσιο του προγράμματος συνεργασίας μεταξύ του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, σχετικά με την συμμετοχή Αφρικανών νέων στην Εκκλησιαστική Εκπαίδευση της Ελλάδος, μέσω των Προτύπων Εκκλησιαστικών Σχολείων (Π.Ε.Σ) και των Σχολών Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών.

Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνεργασία και την αλληλεγγύη μεταξύ της Εκκλησίας της Ελλάδος και του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, αλλά και τον καίριο ρόλο της περιοχής μας ως γέφυρα πολιτισμών και θρησκευτικών παραδόσεων.

Δες επίσης

Επίσκεψη Χρ. Σταϊκούρα στα έργα των πάνω από 15.000.000€ στον Δήμο Αμφίκλειας Ελάτειας

Ο Χρ. Σταϊκούρας στον Δήμο Αμφίκλειας Ελάτειας: Σε εξέλιξη έργα άνω των 15 εκατ. ευρώ …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *