Στη Θεσσαλονίκη ο Δημήτρης Κουτσούμπας

Το πρόγραμμα του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα  στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ΔΕΘ

Το πρόγραμμα του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ΔΕΘ είναι το εξής:

– Την Πέμπτη 12 Σεπτέμβρη, στις 19.30, θα παρακολουθήσει την εκδήλωση – συζήτηση στο πλαίσιο του 50ου Φεστιβάλ ΚΝΕ – Οδηγητή στη Θεσσαλονίκη με θέμα «25 χρόνια από τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία – Όταν η Τέχνη αντιστέκεται στη βαρβαρότητα», στην οποία θα μιλήσουν ο Emir Kusturica, σκηνοθέτης και η Λιάνα Κανέλλη, βουλευτής του ΚΚΕ.

– Την Παρασκευή 13 Σεπτέμβρη, στις 18.00, θα επισκεφθεί τον χώρο της Έκθεσης και θα συναντηθεί με τη διοίκηση της ΔΕΘ – HELEXPΟ και στις 19.00 θα μιλήσει σε εκδήλωση της Κ.Ο. Κεντρικής Μακεδονίας, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.

– Το Σάββατο 14 Σεπτέμβρη, στις 20.30, θα μιλήσει στην πολιτική συγκέντρωση του 50ου Φεστιβάλ ΚΝΕ- «Οδηγητή», στο πρώην στρατόπεδο Καρατάσιου, στην Πολίχνη.

Δες επίσης

Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας: Συμπαράστασή στους εκπαιδευτικούς που διώκονται πειθαρχικά για την συμμετοχής τους σε απεργία

Ανακοίνωση (23/6/2026) από το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *