Στην τηλεδιάσκεψη των ηγετών για την Ουκρανία συμμετείχε ο Έλληνας Πρωθυουργός

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε εμφατικά την πάγια θέση της Ελλάδας, ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν δια της βίας

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε μέρος το απόγευμα στην τηλεδιάσκεψη των ηγετών για την Ουκρανία που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Γερμανίας.

Ο Πρωθυπουργός στην παρέμβασή του υπογράμμισε τη σημασία του αμερικανικού ρόλου και της διατλαντικής σχέσης, επεσήμανε ότι η κατάπαυση του πυρός αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και οτι έχει μεγάλη σημασία πώς θα αξιοποιηθεί, εφόσον επιτευχθεί.

Τέλος, ο Πρωθυπουργός τόνισε εμφατικά την πάγια θέση της Ελλάδας, ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν δια της βίας και πως μόνο η Ουκρανία μπορεί να λάβει αποφάσεις αναφορικά με τα εδάφη της.

Δες επίσης

Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας: Συμπαράστασή στους εκπαιδευτικούς που διώκονται πειθαρχικά για την συμμετοχής τους σε απεργία

Ανακοίνωση (23/6/2026) από το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *