Στο νοσοκομείο εκτάκτως η Ματίνα Παγώνη

Η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών, Ματίνα Παγώνη, χρειάστηκε να μπει η ίδια στο νοσοκομείο, εκτάκτως, το βράδυ του Σαββάτου.

Σύμφωνα με τα όσα είπε το πρωί της Κυριακής ο Γιώργος Αυτιάς, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ το Σάββατο, μετά την επιστροφή της από τη Λήμνο ένιωσε δυνατούς πόνους και κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή της στο νοσοκομείο. Ευτυχώς, απ’ ό,τι φαίνεται τα πράγματα δεν ήταν σοβαρά για την κυρία Παγώνη, αφού μετά τη φροντίδα των γιατρών, εκείνη επέστρεψε στο σπίτι της.

«Ήταν ένας πόνος. Έφυγε. Τελειώσαμε» είπε χαρακτηριστικά, χωρίς περισσότερες διευκρινίσεις και της ευχήθηκε περαστικά.

newsit.gr

Δες επίσης

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Η μεγάλη επιστροφή του Ogier!

Ο Sebastien Ogier επέστρεψε στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη της …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *