Σβήνονται τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί στους ανεμβολίαστος άνω των 60 ετών…

Σβήνονται τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί στους ανεμβολίαστος άνω των 60 ετών όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, ο οποίος πρόσθεσε πως θα επανεξεταστεί και το θέμα των ανεμβολίαστων υγειονομικών.

Ο Θάνος Πλεύρης δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι το 80% των πολιτών που είναι άνω των 60 ετών έχει εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού. Σχετικά με τα πρόστιμα των ανεμβολίαστων, ο υπουργός Υγείας δήλωσε ότι τα πρόστιμα θα σβηστούν.

Σημείωσε επίσης ότι το θέμα των ανεμβολίαστων υγειονομικών θα επανεξεταστεί από το υπουργείο Υγείας.

Δες επίσης

Νέο απατηλό e-mail (phising) με ψευδή χρήση στοιχείων της EUROPOL και της Αστυνομίας

Ενημέρωση σχετικά με απατηλό e–mail (phising) που διακινείται με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *