Breaking News

Συγχαρητήρια από τον ΠΑΣ Λαμία στον Ολυμπιακό Λαμίας

 

Η ανακοίνωση από την διοίκηση της ομάδας

“Η ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία 1964 εκφράζει τα συγχαρητήριά της, στην ομάδα του Ολυμπιακού Λαμίας για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Φθιώτιδας της φετινής αγωνιστικής περιόδου 2022-2023 και της εύχεται πάντα ανάλογες επιτυχίες!”

 

Δες επίσης

Δήμος Καμένων Βούρλων: Η Περιφέρεια Στ. Ελλάδας επιβεβαιώνει την καταλληλότητα των ακτών κολύμβησης

“Η αλήθεια απαντά στην κινδυνολογία” υπογραμμίζει ο Δήμος Καμένων Βούρλων Η ανακοίνωση του Δήμου Καμένων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *