Το ΚΚΕ για τις πυρκαγιές: “Η κυβέρνηση να πάρει όλα τα μέτρα για να προστατευτούν οι ζωές και οι περιουσίες του λαού”

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ για τις κυβερνητικές τοποθετήσεις σχετικά με τις πυρκαγιές

“Τη στιγμή που ο λαός μας βρίσκεται, για μια ακόμη χρονιά, στο ίδιο έργο θεατής -και μάλιστα αυτή τη φορά με δεκάδες καταστροφικές πυρκαγιές από τον Ιούνιο- η κυβέρνηση επιστρατεύει τη γνωστή της επικοινωνιακή τακτική: επίκληση του γνωστού άλλοθι των “ακραίων καιρικών συνθηκών”, αναγωγή των πάντων στην “ατομική ευθύνη” και καπηλεία της αυτοθυσίας των πυροσβεστών, τα αιτήματα των οποίων αρνείται, όμως, πεισματικά να ικανοποιήσει.

Μετά από τόσα “δύσκολα καλοκαίρια”, δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες. Το ΚΚΕ είχε προειδοποιήσει και φέτος έγκαιρα για τους κινδύνους και τις τραγικές ελλείψεις. Έστω και τώρα, την ύστατη στιγμή, η κυβέρνηση να πάρει όλα τα μέτρα για να προστατευτούν οι ζωές και οι περιουσίες του λαού.”

Δες επίσης

Λόγω δημογραφικού συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά Σχολεία

Νέα σχολική χρονιά με «λουκέτο» σε σχολεία λόγω δημογραφικού Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην εκπαίδευση από …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *