Breaking News

Τραγωδία – Αγοράκι 17 μηνών πέθανε ύστερα από κατάποση αντικειμένου

Ένα βρέφος, 17 μηνών, έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη, ύστερα από κατάποση αντικειμένου.

Το μικρό αγοράκι διακομίστηκε χωρίς σφυγμό στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου και διασωληνώθηκε. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών να το επαναφέρουν, το βρέφος δεν τα κατάφερε.

«Φως» στα ακριβή αίτια του θανάτου του αναμένεται να ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση, σημειώνει το protothema.gr.

Δες επίσης

Διαρροή email αποδήμων: Ποινή 20 μηνών με αναστολή στην Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου

Ποινές από 8 έως 20 μήνες με τριετή αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *