Breaking News

Τραγωδία – Αγοράκι 17 μηνών πέθανε ύστερα από κατάποση αντικειμένου

Ένα βρέφος, 17 μηνών, έχασε τη ζωή του στη Θεσσαλονίκη, ύστερα από κατάποση αντικειμένου.

Το μικρό αγοράκι διακομίστηκε χωρίς σφυγμό στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου και διασωληνώθηκε. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών να το επαναφέρουν, το βρέφος δεν τα κατάφερε.

«Φως» στα ακριβή αίτια του θανάτου του αναμένεται να ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση, σημειώνει το protothema.gr.

Δες επίσης

Έναρξη για την διαβούλευση για την Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) 2028–2034

Έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον ΔΙΑΥΛΟ για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028–2034 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *