Υπέγραψε ο Δήμαρχος Καρπενησίου, σύμβαση με ιδιώτη για το εργοστάσιο νερού στο Βελούχι

Όπως ενημερώνει ο Δήμαρχος Καρπενησίου κ. Νίκος Σουλιώτης, στις 31 Ιουλίου θα γίνει δημοπρασία για τις πηγές από την πλευρά της Αγίας Τριάδας, προκειμένου να τις λάβει εταιρεία εμφιάλωσης.

Όπως εξήγησε,  πρόκειται για τις ίδιες πηγές και την ίδια ποσότητα νερού που εκμεταλλευόταν παλαιότερα εταιρεία που έκλεισε.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα όπως είπε, θα φέρει νέες θέσεις εργασίας, αλλά και πάνω από 200 χιλιάδες ευρώ έσοδα στον Δήμο.

 

Δες επίσης

Ο Δήμαρχος Λαμιέων Π. Παπαϊωάννου δίπλα στα παιδιά στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp

Ο Δήμαρχος Λαμιέων στο πλευρό των παιδιών στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp 2026 Με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *