Breaking News

5.000€ πρόστιμο σε ιδιοκτήτη καταστήματος και από 300€ σε 4 πελάτες…

Πρόστιμο 5.000 ευρώ επιβλήθηκε από αστυνομικούς σε ιδιοκτήτη καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούσε take away για συνωστισμό εντός του καταστήματός του.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Μέσα στην επιχείρηση βρέθηκαν τέσσερις πελάτες, στους οποίους επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ. Συνολικά στη Μαγνησία βεβαιώθηκαν δεκατρία πρόστιμα για παραβίαση των μέτρων που ισχύουν για την πανδημία.

magnesianews.gr

Δες επίσης

Έναρξη για την διαβούλευση για την Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) 2028–2034

Έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον ΔΙΑΥΛΟ για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028–2034 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *