Σε ΜΕΘ νοσηλεύεται βρέφος 5 ημερών με κορονοϊό – Θετική και η μητέρα του

Στη Μονάδα Νοσηλείας Νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι 5 ημερών που διαγνώστηκε θετικό στον κορονοϊό. Προς το παρόν έχει ήπια συμπτώματα.

Στο cretapost.gr ο διοικητής του νοσοκομείου Γιώργος Μπέας δήλωσε, πως το μωρό ήρθε χθες και κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών. Η κατάσταση της υγείας του είναι καλή αφού έχει ήπια συμπτώματα.

Την ίδια ώρα και η μητέρα του βρέφους είναι θετική στον κορωνοϊό.

 

 

Δες επίσης

11 προσλήψεις στο Δήμο Καμένων Βούρλων

Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *