Επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας για την τραγωδία στο σχολείο

 

Τηλεφωνική επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vučić

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vučić και εξέφρασε τον αποτροπιασμό και την οδύνη του για την τραγωδία που σημειώθηκε σε σχολείο στο Βελιγράδι.

 

Σχετικό άρθρο εδώ:

Πυροβολισμοί σε Δημοτικό Σχολείο – 9 νεκροί ανάμεσα τους και παιδιά – Τρόμος στο Βελιγράδι…

Δες επίσης

Παγκράτι Λαμίας: Γιορτάζει ο Ιερός Ναός Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου

Θρησκευτικές εκδηλώσεις 28,29 και 30 Ιουνίου 2026 Η ενημέρωση από το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *