Breaking News

Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Μώλο [ΒΙΝΤΕΟ]

Σε Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα απο σήμερα ο Μωλος στο Δήμο Καμένων Βούρλων!

Το βράδυ της Δευτέρας  1/12/2025 ο Μώλος είχε την τιμητική του στο Δήμο Καμένων Βούρλων, αφού κάτοικοι και Δημοτική Αρχή φωταγώγησαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική πλατεία! 

Πολύς κόσμος συγκεντρώθηκε στην πλατεία όπου πραγματοποιήθηκε η φωταγώγηση του όμορφου Χριστουγεννιάτικου δέντρου υπό την συνοδεία από υπέροχες μελωδίες!

Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές από τον Μώλο λοιπόν!

Δείτε το βίντεο που ανάρτησε ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων κ. Ηλίας Κυρμανίδης που έδωσε το παρών, σημειώνοντας, ” Όλοι μαζί μια αγκαλιά! Όλος ο Δήμος μας μια παρέα!”

 

 

Δες επίσης

Λύκειον των Ελληνίδων Λαμίας: Διαδραστική εκδήλωση «Υφαίνοντας πολύτιμους δεσμούς μέσα από τις τέχνες χειρός»

Στις 29/6/2026 Το Λύκειον των Ελληνίδων Λαμίας και ο Σύλλογος Εκπαιδεύσεως Νεανίδων συμμετέχουν στην έκθεση …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *