«Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» : Παράταση για το πρόγραμμα

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση κατά τέσσερις μήνες της προθεσμίας υλοποίησης εργασιών στον Β’ κύκλο του προγράμματος ενεργειακής αναβάθμισης «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον II».

Η παράταση, όπως αναφέρει το Υπουργείο, κρίθηκε αναγκαία λόγω των συνεπειών της πανδημίας και των μέτρων που ελήφθησαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα για τον περιορισμό της διασποράς του.

Ειδικότερα, η απόφαση προβλέπει ότι για τις αιτήσεις που βρίσκονται στο στάδιο υπαγωγής, η προθεσμία αποδοχής της απόφασης υπαγωγής και υπογραφής της δανειακής σύμβασης (όπου απαιτείται) που έληγε στις 26/12/2021, παρατείνεται αυτοδίκαια έως και τις 25/4/22.

Η προθεσμία ολοκλήρωσης των έργων που εκπνέει στις 31/12/21 παρατείνεται αυτοδίκαια έως και τις 30/4/22.

 

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

11 προσλήψεις στο Δήμο Καμένων Βούρλων

Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *