Επικοινωνία Κ. Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της UEFA για τα όσα συμβαίνουν στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο

 

Ανακοίνωση (11/8/2023) του Γραφείου Τύπου Πρωθυπουργού

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Πρόεδρο της UEFA, Aleksander Ceferin και συμφώνησαν να συναντηθούν την Τετάρτη 16 Αυγούστου στο Μέγαρο Μαξίμου για να συζητήσουν όσα συμβαίνουν στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.

Μετά τη συνάντησή τους, στις 11.00 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό με τη συμμετοχή του Πρόεδρου της UEFA και αρμόδιων υπουργών στην οποία έχουν προσκληθεί οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ.

Δες επίσης

Νοσοκομείο Λαμίας: Νέα επίσκεψη του Χρήστου Σταϊκούρα – Συνάντηση με διοίκηση και εργαζόμενους

Ο Χρ. Σταϊκούρας στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας Ο Βουλευτής Φθιώτιδας με τη Νέα Δημοκρατία κ. …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *