Μία απρόσμενη περιπέτεια είχε ο Δήμαρχος Δήμου Καμένων Βούρλων κ. Ηλίας Κυρμανίδης όταν κλείστηκε σε parking μαζί με άλλους οδηγούς!
Συγκεκριμένα, σε parking στο κέντρο της Λαμίας, μεσημεριανές ώρες όταν οι πιο πολλοί οδηγοί έφευγαν από το parking, δεν άνοιγε η αυτόματη πόρτα!
Αποτέλεσμα ήταν, ο Δήμαρχος μαζί με αρκετούς άλλους οδηγούς να παραμείνουν για δύο ώρες κλεισμένοι μέσα στο ιδιωτικό κλειστό parking.
Τελικά την λύση έδωσε ο πρώην Δήμαρχος Λαμιέων κ. Θύμιος Καραΐσκος που επίσης έχει το αυτοκίνητο του στο συγκεκριμένο parking. Κάλεσε ηλεκτρολόγο και κατάφεραν ξεμπλόκαραν και άνοιξαν την πόρτα του parking!
Ο κ. Κυρμανίδης μετά την περιπέτεια του αυτή, με χιούμορ ανάρτησε τα εξής:
“Ευθύμιος Καραΐσκος ο ελευθερωτής! Μετά από 2 ώρες εγκλεισμού στο parking, ήρθε κι έδωσε λύση!
ΥΓ: Αυτά βέβαια, δεν είναι πάντα και για όλους win win. Κυκλοφορώ ελεύθερος ξανά!”
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας



