Παρασκευή , 26 Απριλίου 2024
Breaking News
Ακολουθήστε μας στο facebook

Η πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου σχολιάζει άρθρο του fonografos.net για τον τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ και της απαντάμε

Ο www.fonografos.net ανάρτησε άρθρο για τον τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ όπου ανέφερε ότι ήταν μία ξεχωριστή εκδήλωση και επεσήμανε καλοπροαίρετα κάποια στοιχεία με στόχο την εν δυνάμει διόρθωση τους για την ορθή παρουσίαση της αξιόλογης αυτής λαογραφικής αναβίωσης.

Αναφέραμε τα όσα παρατηρήσαμε με βάση τα όσα γνωρίζουμε. Από ότι φαίνεται, η κριτική αυτή προκάλεσε αντίδραση  από την Πρόεδρο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου.

Μας απέστειλε επιστολή στην οποία ζητούμενο είναι αν αποτελεί προσωπική θέση και άποψη της ή τοποθετείται εκ μέρους του Συλλόγου που εκπροσωπεί που σημαίνει ότι πήρε την άδεια από τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου τους και από  τα 9 χωριά του Ινάχου.

Διότι τα όσα αναφέρει είναι άστοχα, προσβάλλει, επιτίθεται και συκοφαντεί σε προσωπικό επίπεδο. Υποκριτική στάση από την Πρόεδρο, στις αξίες του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ και όσων πρεσβεύει και αναγράφονται στο λάβαρο,  πόσο μάλλον και για το σλόγκαν «ας δώσουμε τα χέρια» … Έτσι, αντιμετωπίζει η Πρόεδρος την κριτική για τα πολιτιστικά δρώμενα… 

Η τεκμιριωμένη κριτική άλλωστε είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού και της κοινωνίας… Και η  Ελλάδα γενικότερα, αξίζει να ειπωθεί,  εκεί που ξεχωρίζει, είναι ο πολιτισμός της, γιατί δίνει σημασία στη λεπτομέρεια και αυτό είναι που αντέχει στο χρόνο!

Μεγάλη έκπληξη  λοιπόν μας προκάλεσε τόσο ως προς τα γραφόμενα όσο και το ύφος τους αναφορικά με τα όσα μας απέστειλε  (3/9/2022) η πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου κα Αλεξάνδρα Τζώρτζου σχετικά με άρθρο του www.fonografos.net για τον τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ.

Αρχικά ο www.fonografos.net μιλά για τον τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ (επ ακριβώς όπως έχει συμφωνηθεί να αναγράφεται) στη Ρούμελη και η πρόεδρος μιλά για τον Τρανό Χορό  – σημειωτέον έτσι αποκαλείται η εκδήλωση στην Βλάστη Μακεδονίας… Και κάπως έτσι ξεκινάει η άστοχη αντιπαράθεση.

Η επιστολή καταρχήν απευθύνεται στον κ. Δημήτρη Καραντζούνη και όχι όπως θα έπρεπε στο www.fonografos.net και την συντακτική του ομάδα. Μία παρατυπία που δεν έπρεπε να γίνει καθώς προσωποποιείται και στοχεύεται η συγκεκριμένη αρθρογραφία, καθώς δεν φέρει μεμονωμένη υπογραφή.…

Κακώς θεωρούμε επίσης η πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου αναφέρεται ως εξής και όχι ως η εκπρόσωπος (προεδρεύων χωριό) των 9 χωριών Ινάχου που είναι και οι διοργανωτές της εκδήλωσης.

Απαντάμε με την σειρά μας, σχετικά και ειδικά στα όσα αναγράφονται στην επιστολή της αλλά και παραθέτουμε αντίστοιχα τα όσα έχουν γραφτεί από την συντακτική ομάδα του www.fonografos.net. Σε όσα η Πρόεδρος δεν αναφέρεται – απαντά προφανώς και δίνει δίκιο στην κριτική της ιστοσελίδας μας.

Απαντάμε αναλυτικά για να υπάρξει σφαιρική κάλυψη για τον αναγνώστη αλλά και ένα τέτοιο έθιμο πως θα πρέπει να συνεχιστεί με τους αρχικούς του κανονισμούς και στόχους.

Στο άρθρο μας στις 29/8/2022 αναφέρουμε στην πρώτη παράγραφο μας για την εκδήλωση του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ:

«Σε μία πανέμορφη τοποθεσία πραγματοποιήθηκε ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ πάνω στο ποτάμι του Ινάχου στο Περιβόλι την Τετάρτη 17/8/2022, παρουσία κόσμου, επισήμων, τοπικών Αρχών και του Μητροπολίτη Φθιώτιδας κ. Συμεών. Παρουσιάστηκε μία όμορφη εκδήλωση από τα 9 χωριά του Ινάχου και δευτερεύοντος του Δήμου Μακρακώμης, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και τον ΟΠΑΣΤΕ (αντίθετα με ότι διαφαίνονταν με βάση την πρόσκληση και την αφίσα).

Τρία χρόνια μετά την τελευταία διοργάνωση, ως γνωστόν δεν έγιναν λόγω της πανδημίας Covid 19 και τελικά φέτος χωρίς μέτρα , παρουσιάστηκε ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ.

Ακούστηκαν θετικά σχόλια από πολλούς για την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, αλλά με γενικόλογα. Το ίδιο θα μπορούσε να ειπωθεί και από το www.fonografos.net που παραβρέθηκε στο Περιβόλι όπως και σε όλες τις προηγούμενες. , αλλά… Ήταν μία εκδήλωση «μαζεμένη» στο ίδιο σημείο οπού έγιναν όλα – Δέηση, χαιρετισμοί, ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ, ορχήστρα, γλέντι κλπ όλα σε μία σκηνή. Χωρίς το τελετουργικό των προηγούμενων διοργανώσεων και εμφανώς επείχε πολύ από την βασική δομή της λαογραφικής αναβίωσης και των αξιών που αναδεικνύονται με βάση την αρχική θεσμοθέτηση και κανονισμούς που έβαλαν οι διοργανωτές. Που φυσικά αυτή είναι η ιδιαιτερότητα της ως διοργάνωση από άλλες εκδηλώσεις, γεμάτοι από συμβολισμούς που στοχευμένα θέλουν να «εφαρμοστούν» στην πράξη. …
Και με αφορμή τα όσα δήλωσε ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε τα τοπικά ΜΜΕ που πρέπει να γράφουν την πραγματικότητα, διότι αυτή είναι η ιστορία που καταγράφεται.

Σε αυτή την λογική και όσα αναφέρουμε εδώ στο άρθρο μας, καλοπροαίρετα και αντικειμενικός κριτής, με γνώμονα ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ να διατηρηθεί όπως αρχικά είχε συμφωνηθεί όταν πρωτοξεκίνησε από τα 9 χωριά του Ινάχου, μετά και από την συνέντευξη της κας Πιπιρίγκου που έδωσε στο www.fonografos.net.»

Αναφέρουμε ενδεικτικά βασικά στοιχεία που πρέπει να αναδειχθούν:

-Το όλο βάρος της εκδήλωσης «νιώσαμε» ότι το επωμίστηκε σε πολύ μεγάλο ποσοστό – αν όχι εξ ολοκλήρου μόνο το ένα χωριό από τα εννιά, το Περιβόλι που ήταν οικοδεσπότης, ενώ ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ αποτελεί όπως είχε αποφασιστεί σύμπραξη και συνεργασία και των 9 χωριών του Ινάχου. Η εκδήλωση γίνεται από τα 9 χωριά του Ινάχου και όχι μόνο από αυτό που φιλοξενεί την εκδήλωση.»

Η πρώτη παράγραφος της κας Τζώρτζου στην επιστολή της:

Αξιότιμε κ. Καραντζούνη,

Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια που αναρτήσατε στις 29/8/22 στο fonografos.net που αφορούσαν στη φετινή διεξαγωγή του Τρανού Χορού και ως πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου που είχε την ευθύνη, είμαι υποχρεωμένη να απαντήσω στα σημεία που μας αφορούν:

Για την μικρή συμμετοχή των υπολοίπων Συλλόγων στην διοργάνωση του χορού:

 Στις μέχρι σήμερα διοργανώσεις, το μεγαλύτερο βάρος αντιστοιχούσε πάντα στο Πολιτιστικό σύλλογο του χωριού που είχε την ευθύνη της διοργάνωσης. Το γεγονός θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό αν ληφθεί υπόψιν ότι τα μέλη των πολιτιστικών Συλλόγων είναι σκληρά εργαζόμενοι που δεν είναι δυνατό να πάρουν όλοι ταυτόχρονα άδεια τη συγκεκριμένη περίοδο. Παρόλα αυτά  υπήρχε συνεχής επικοινωνία μεταξύ μας και είχα τη συμπαράστασή τους σε οτιδήποτε χρειαζόμουν. Στην ομαδική επικοινωνία μας ανταλλάσσαμε απόψεις και παίρναμε από κοινού αποφάσεις.

 Θεωρώ  ότι πραγματικοί συνδιοργανωτές ενός τόσο μεγάλου δρώμενου, εφόσον επιδιώκουμε να στεφθεί με επιτυχία ,δεν είναι μόνο τα μέλη των Συλλόγων αλλά όλοι όσοι θέλουν πραγματικά να προσφέρουν. Και μπορώ να σας διαβεβαιώσω από την πείρα μου  ότι είναι ελάχιστοι. Αντιθέτως, πλεονάζουν  εκείνοι που αρέσκονται στις σκληρές κριτικές εκ του ασφαλούς, που στοχεύουν μόνο σε όσα έλειψαν αλλά ποτέ σε εκείνα που δημιουργήθηκαν ερήμην τους. Οι πολιτιστικοί Σύλλογοι δρουν πέρα από εγωισμούς στυλ ποιανού όνομα θα ακουστεί πρώτο στα μεγάφωνα ή στη μαρκίζα… Είναι πραγματικοί ιδεαλιστές που έχουν αποφασίσει να προσφέρουν ανιδιοτελώς μεγάλο μέρος του περιορισμένου ελεύθερου χρόνου τους και των διακοπών τους, προκειμένου να πραγματοποιούνται ουσιαστικές δράσεις στα χωριά τους.

 Πολλές φορές μάλιστα, αντιμετωπίζουν αδικαιολόγητα σκληρή κριτική, τις περισσότερες βέβαια από ανθρώπους που έχουν μάθει να στοχεύουν μόνο για προσωπικό όφελος και τους φαίνεται αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί να προσφέρει χωρίς υλική ανταμοιβή.

Απάντηση του fonografos.net:

Η πρόεδρος  αναφέρεται γενικά στην διοργάνωση. Παραβλέπει όμως τους «Κανονισμούς-Υποχρεώσεις» που είναι διατυπωμένοι  και ξεκάθαρα αναφέρεται ότι η διοργάνωση είναι των 9 χωριών του Ινάχου και το χωριό οικοδεσπότης, προεδρεύει και δεν είναι δικιά του διοργάνωση. Ας ξανακοιτάξει τον κανονισμό,  πρακτικά και τα δύο ενημερωτικά έντυπα.…

Μάλιστα τα 9 χωριά συμμετέχουν από κοινού κάθε χρόνο στην διοργάνωση με 100€ συνδρομή και σε περίπτωση που δεν παρέχουν εργαζόμενους – εθελοντές, δίνουν και άλλα 100€ για τις τελευταίες εργασίες της εκδήλωσης.

Είναι συγκεκριμένα τι κάνουν και πώς.

Ότι αναφέρεται στο άρθρο μας είναι με βάση και σε σύγκριση με όσα έχουν διατυπωθεί και οριστεί από τα 9 χωριά του Ινάχου. Για αυτό  και την θεωρούμε καλοπροαίρετη την κριτική μας. Δεν κριτικάραμε την προσπάθεια αλλά το αποτέλεσμα με βάση όσα έχουν συμφωνηθεί από κοινού από τα  9 χωριά  του Ινάχου, πως θα γίνεται σε κάθε εκδήλωση του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ.

Είναι ξεκάθαρο ότι η ευθύνη για την διοργάνωση είναι και των 9 χωριών του Ινάχου και όχι όπως αναφέρει η Πρόεδρος ότι την ευθύνη φέρει το χωριό που γίνεται.

Επιβάλλεται οποιαδήποτε κριτική εφόσον τα γράφουν αλλά δεν τα πράττουν…  Τα όσα λέει η Πρόεδρος και δικαιολογεί άστοχα, καταστάσεις για την εκδήλωση είναι στο χέρι των διοικήσεων των  9 χωριών του Ινάχου  να παρακινήσουν αντίστοιχα τον κόσμο, πόσο μάλιστα όταν έχεις τρία χρόνια για την οργάνωση.

Η οικειοθελής ενασχόληση με τα κοινά αποτελεί και δέσμευση με υποχρεώσεις…

 Για τους συμβολισμούς γράψαμε στο άρθρο μας στις 29/8/2022 το εξής:

-Οι συμβολισμοί δεν τονίστηκαν στο βαθμό που θα έπρεπε. Π.χ. η γέφυρα που τους ενώνει, συνδυαστικά με τις θεμελιώδεις αξίες που πρεσβεύει ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ, μεταξύ αυτών, Ομόνοια, Αλληλεγγύη, Δύναμη, Συλλογικότητα, Δημιουργία.

Επιστολή της Προέδρου:

 Για το θέμα των Συμβολισμών:

Ο συμβολισμός της γέφυρας τονίστηκε τόσο από τον Μητροπολίτη όσο και από τον Περιφερειάρχη, κάτι το οποίο θα διαπιστώσετε όταν θα παρακολουθήσετε προσεκτικά το video. Κανείς άλλος δεν διαπίστωσε κάτι παρόμοιο με εσάς, αντιθέτως ο στόχος του τελετουργικού επετεύχθη, αποφεύγοντας να υπερβάλουμε και να επαναλαμβάνουμε το ίδια και τα ίδια  κουράζοντας τον επισκέπτη.

Απάντηση  του fonografos.net:

Οι συμβολισμοί είναι κυρίαρχοι στην  δομή του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ. Όπως επίσης και η ανάδειξη και αναβάθμιση τους, για αυτό και έχει την διαφορετικότητα του ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ από άλλες εκδηλώσεις. Αυτό θίξαμε διότι ξεκάθαρα δεν έγινε και γνωρίζουμε και γνωρίζουν όλοι τι έχει συμβεί για να γίνει το γεφύρι και πόσο ταλαιπωρήθηκε ο κόσμος ώσπου να κατασκευαστεί… Ενωμένα τα 9 χωριά του Ινάχου κατάφεραν να γίνει η συγκεκριμένη γέφυρα και να σταματήσει έτσι η ταλαιπωρία του κόσμου. Κάτι τέτοιο έπρεπε να αναδειχθεί από τα 9 χωριά του Ινάχου στην εκδήλωση που δείχνει δύναμη, ομόνοια και  συλλογικότητα, αξίες που δείχνει η σύμπραξή τους. Για αυτό αναγράφονται και στο λάβαρο.

Στο άρθρο στη συνέχεια γράψαμε:

– Δεν «έμεινε» κάτι στο χώρο, που να συμβολίζει την Παναγία – ούτε ένα εικόνισμα, για να αποδοθεί ο θρησκευτικός χαρακτήρας της εκδήλωσης. (Ακόμη και τώρα δεν είναι αργά να το πράξει η Μητρόπολη).

 

Επιστολή της Προέδρου: Για τον θρησκευτικό χαρακτήρα της εκδήλωσης

Το θρησκευτικό συναίσθημα όλων μας ήταν υψηλό και απόλυτα εναρμονισμένο με το δρώμενο. Άλλωστε δεν υπήρξε καμία παρατήρηση ή διαμαρτυρία από την Μητρόπολη .Τι νόημα θα είχε όμως αν φτιαχνόταν –ένα ακόμα ξωκλήσι στο συγκεκριμένο χώρο που μόλις διαμορφώθηκε και δύο μήνες μετά (αν δε ληφθούν άμεσα μέτρα από την Περιφέρεια) θα καταστραφεί πλημυρίζοντας από το ποτάμι; Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να διαφωνήσω και να υποστηρίξω ότι το θρησκευτικό συναίσθημα δεν αποτυπώνεται στη δημιουργία ενός ξωκλησιού χάριν εντυπώσεων ούτε φυσικά στην εικονολατρία.

Δυστυχώς πράγματι δεν υπάρχει οδική πρόσβαση στην Εκκλησία του χωριού μας και είναι αδύνατη η προσέγγιση σε ηλικιωμένους ,ΑΜΕΑ ή ασθενοφόρο  σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Παρόλο που είναι συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας, ο Σύλλογος μας έχει ξεκινήσει έρανο για τη διάνοιξη πρόσβασης μέσω αγοράς του διπλανού οικοπέδου. Αντί λοιπόν να αναλωνόμαστε σε ανούσιες ιδέες και εκτιμήσεις , θα πρότεινα να κοινοποιήσετε τον έρανο του Συλλόγου μας που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Απάντηση του fonografos.net:

Ο κανονισμός αναφέρει επ’ ακριβώς: Κάθε προεδρεύων χωριό,  επιλέγει την τοποθεσία της διεξαγωγής του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ  εκτός οικισμού, ιδανικά με εξωκλήσι ή έστω εικόνισμα.

Αυτό λέει ρητά ο κανονισμός τον οποίο έχετε υπογράψει τα 9 χωριά του Ινάχου. Τώρα το αναιρείτε… Ο www.fonografos.net δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει την αναίρεση εκ των υστέρων μάλιστα αλλά την αρχική υπογραφή σας, δηλαδή τον κανονισμό.

Όσο για τον έρανο που αναφέρει η Πρόεδρος, οτιδήποτε μας σταλεί για δημοσίευση, αναρτάται όπως κάθε φορά.

Στο άρθρο μας στις 29/8/2022 για την πολιτική διάσταση αναφέρουμε:

-Όχι μόνο περιττό αλλά έδωσε και πολιτική διάσταση στην εκδήλωση, οι ευχαριστίες που δόθηκαν σε Αντιδημάρχους, ονομαστικά, για την συμβολή τους, ενώ δεν τονίστηκαν, όπως θα έπρεπε, οι χορηγοί της εκδήλωσης… Για ποιο λόγο πέραν του Δήμου, αναφέρθηκαν ονομαστικά συγκεκριμένοι Αντιδήμαρχοι; Εξυπηρετήθηκαν σκοπιμότητες και το επόμενο βήμα θα ήταν να μοιραστούν ψηφοδέλτια της συμπολίτευσης… Κάτι τέτοιο, δεν έγινε στις προηγούμενες εκδηλώσεις στις οποίες ο Δήμος τότε, έδινε περισσότερα χρήματα, έκανε πιο πολλές και κοστοβόρες εργασίες συν ακόμα και παροχές όπως το ηλεκτρικό ρεύμα …

Επιστολή της Προέδρου: Για το ότι δόθηκε πολιτική διάσταση στην εκδήλωση:

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έκανε την αρχική διαμόρφωση χώρου και κάλυψε τα έξοδα της ορχήστρας. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος  Γιώργος Χαντζής  και  οι Αντιδήμαρχοι Κοντογιώργος , Υφαντής, Αρβανίτη και Σοφιανός που ευχαρίστησα δημόσια, ήταν πραγματικά κοντά μας υπερβάλλοντας εαυτούς και έδιναν λύσεις σε οποιαδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζαμε.

Θα ήταν παράλειψη και τουλάχιστον άδικο  για τοπικές κομματικές ισορροπίες και μόνο να μην αναγνωριστεί η προσφορά τους. Κυριολεκτικά, αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δε θα πραγματοποιούταν ποτέ αυτή η εκδήλωση. Σας θυμίζω ότι ο Σύλλογος στο παρελθόν έχει ευχαριστήσει και επαινέσει οποιοδήποτε Δημόσιο παράγοντα, ανεξαρτήτου κομματικής προελεύσεως, (πρώην δημάρχους που τώρα είναι στην Αντιπολίτευση, πρώην Αντιπερειφερειάρχες κλπ.) χαιρετώντας κάθε πρωτοβουλία για το καλό  των χωριών μας. Γιατί όχι και τώρα;

Για την προετοιμασία του Χορού εργάστηκαν επίσης τα μέλη του Πολιτιστικού συλλόγου, οι σύζυγοι ,τα παιδιά και εγγόνια τους καθώς  και μια προσωπική μου φίλη Στέλλα Ηλιάκη που ήρθε από την Αθήνα για τον σκοπό αυτό και ο Γιάννης ο Γεωργίου δηλαδή ένας πυρήνας το πολύ 15 ατόμων.

Εσείς παρόλο που εκφράζατε δημόσια την επιθυμία σας να συνδράμετε στην προετοιμασία ,παρουσιαστήκατε μόνο μία φορά στην συνάντηση των εμπλεκόμενων. Αναζητούσατε μονίμως δικαιολογίες για την απουσία σας  ότι δεν ειδοποιηθήκατε εγκαίρως κτλ. ΄Όταν δε, σας ενημέρωσα προσωπικά ότι καθημερινά από το πρωί ως το βράδυ βρισκόμαστε στον χώρο και είστε ευπρόσδεκτος αλλάξατε συζήτηση και εξαφανιστήκατε.

Αν από τα παραπάνω, εξακολουθείτε να συμπεραίνετε ότι «εξυπηρετήθηκαν σκοπιμότητες και μόνο ψηφοδέλτια που δεν μοιράζαμε», τότε θα υποθέσω  είτε ότι είστε κακόπιστος ή ότι έχετε άγνοια των συνθηκών που αντιμετώπισαν όσοι ασχολήθηκαν με την διοργάνωση του Τρανού χορού.

 Επίσης ,το γεγονός ότι ζητήσαμε βοήθεια σε τομείς που δε γνωρίζαμε συντέλεσε στην επιτυχή ολοκλήρωση της διοργάνωσης ώστε να μη συμβεί αυτό που συνέβη στον Τρανό χορό του Διλόφου, όταν ήσασταν εσείς  υπεύθυνος δηλαδή η βίαιη διακοπή μιας τόσο άρτια οργανωμένης από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Διλόφου εκδήλωσης.

Απάντηση του fonografos.net:

Στο άρθρο αναφέρθηκε ότι θα έπρεπε να αναφέρονται οι Αρχές (Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και Δήμος Μακρακώμης) ως άλλωστε συνδιοργανωτές και χρηματοδότες και όχι να ονοματιστούν αιρετοί για όσα έκαναν μέσω της υπηρεσίας τους στο Δήμο. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι κάποιοι εξ αυτών δεν έλαβαν ούτε μία ψήφο από το Περιβόλι…

Ακόμα και τώρα στην επιστολή της η Πρόεδρος,  ονοματίζει και πάλι συγκεκριμένους. Γιατί δεν ονομάτισε άλλους  – τους προηγούμενους- που εξασφάλισαν χρηματοδοτήσεις  και έβαλαν τα θεμέλια της διοργάνωσης. Που ούτε είχαν ονοματιστεί στις προηγούμενες εκδηλώσεις… Πέραν του τότε Αντιπεριφερειάρχη και τότε Δημάρχου και  τότε Πρόεδρο Κοινότητας δεν ακούστηκε κανένας άλλος και δεν ξεχώρισε… Οπότε θεωρούμε ότι η αναφορά τους είναι και τώρα ακόμη μεθοδευμένη…

Για την Πρόεδρο τελικά κάποιοι είναι «άτομα» και κάποιοι έχουν ονοματεπώνυμο.

Για ότι αφορά την συνδρομή του κ. Δ. Καραντζούνη που τον κατηγορεί η  Πρόεδρος, εξ αρχής δήλωσε με επιστολή του στη διοργάνωση ότι θα είναι  εθελοντής σε ότι του ζητηθεί προγραμματισμένα, στο μέτρο του εφικτού όταν δύναται. Κάτι που το έπραξε όταν του ζητήθηκε και σε δεύτερο χρόνο μάλιστα δήλωσε και την χορηγία του.

Με κακεντρέχεια η Πρόεδρος αναφέρει ανακρίβειες και προσβολές που αποδεικνύονται τι έχει συμβεί πραγματικά και αντικρούονται. Όσον αφορά για την προσωπική ενημέρωση στο πρόσωπο του, στο χώρο της εκδήλωσης, αναφέρει, εκεί με καλέσατε για να με «μαλώσετε» για άρθρο που ανάρτησε ο www.fonografos.net  που δεν σας άρεσε. Στο διάλογο που έγινε, με διώξατε για να αποφασίσετε και για την χορηγία μου. Άρα δεν εξαφανίστηκα…

Όσο για τα περί άγνοιας της διοργάνωσης του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ, το γνωρίζετε ότι είμαι πρωτεργάτης του και με ορίσατε συντονιστή καταβάλλοντας πάρα πολύ εργασία και προσωπικό χρόνο, χωρίς ποτέ καμία αμοιβή.

Όσο για την βίαιη διακοπή στο Δίλοφο που με θεωρείται υπεύθυνο (για την γεννήτρια), με ορίσατε  συντονιστή, με καθήκοντα μου (όπως αναγράφονται πλήρως στο έντυπο του 2018 ποια είναι τα καθήκοντα)  ήταν ο συντονισμός όλων των δράσεων και η παραμετροποίηση των εργασιών που αποφασίζονται από τους Πολιτιστικούς Συλλόγους των 9 χωριών των Ινάχου. Γιατί δεν παραγγείλατε δεύτερη γεννήτρια για να την συντονίσω αφού σταμάτησε η πρώτη;   Ενώ οι περισσότεροι Πρόεδροι μου ζήτησαν συγνώμη στον Απολογισμό, η Πρόεδρος εξακολουθεί να ρίχνει αδικαιολόγητες ευθύνες προσωπικά και κάνει σκληρή και απαράδεκτη κριτική σε κάτι που έφεραν την ευθύνη τα 9 χωριά του Ινάχου. Τότε, εσείς ήσασταν που εξαφανιστήκατε με τελευταία την διοίκηση του Διλόφου και έμεινα μόνος μου να φορτώνω τις καρέκλες στο φορτηγό. Μήπως και αυτό ήταν στα καθήκοντα μου;;; Αυτό μέχρι σήμερα δεν είχε ειπωθεί εκτός Συλλόγων αλλά με προκαλέσατε και έτσι το λέω δημόσια για να αντικρούσω την σπίλωση της Προέδρου, για μια φορά ακόμα…

Στο άρθρο μας για την βράβευση αναφέρουμε στις 29/8/2022:

-Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι ότι δεν πραγματοποιήθηκε βράβευση ανθρώπου από το χωριό που φιλοξένησε τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ, το Περιβόλι, προκειμένου να τιμηθεί η προσφορά και το έργο του σε όποιο πεδίο.

Επιστολή της Προέδρου: Για το ότι δεν τιμήθηκε κάποιος συγχωριανός

Ο δικός μας συγχωριανός που θα βραβευόταν δεν μπόρεσε  να παρευρεθεί για δικούς τους οικογενειακούς λόγους.

Απάντηση  του fonografos.net:

Η βράβευση είναι κομμάτι της εκδήλωσης. Δεν έγινε και τώρα εκ των υστέρων η Πρόεδρος που δεν το ανέφερε στην εκδήλωση, μας ενημερώνει ότι δεν παραβρέθηκε εκεί για οικογενειακούς λόγους. Δεν θα έπρεπε να ειπωθεί ή να τιμηθεί και ας απουσίαζε.. Μία ακόμη φτηνή δικαιολογία της…

Για το ενημερωτικό έντυπο που δεν υπήρχε, η Πρόεδρος δεν το σχολιάζει καθόλου, άρα αναγνωρίζει την παράλειψη του. Όπως επίσης δεν σχολίασε το εθιμοτυπικό του ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ που επιβάλλεται να περάσουν όλοι –οι περισσότεροι- ως πρώτοι που σέρνουν τον χορό. Και εκεί σχολιάσαμε στο άρθρο μας την διαφορά του από το πανηγύρι. Που ως γνωστόν  στο πανηγύρι, ένας σέρνει τον χορό ανά τραγούδι. Αυτή η συγκεκριμένη επισήμανση μας.

 

Στο άρθρο μας για την ορχήστρα σημειώσαμε στις 29/8/2022:

-Αλλαγή στην ορχήστρα ως προς τα πρόσωπα, που εξ αρχής είχε συμφωνηθεί από τα 9 χωριά του Ινάχου η σύσταση – δύο τραγουδιστές ένας άντρας μία γυναίκα, συγκεκριμένα μουσικά όργανα κλπ- με συγκεκριμένο ποσό, συνετέλεσε τελικά σε αυξημένο κόστος, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους για τις επόμενες χρονιές που μπορεί να ανέλθει…

Επιστολή της Προέδρου: Για την επιλογή της ορχήστρας και αν ο Τρανός χορός κατέληξε σε πανηγύρι:

Αυτό θα μπορούσε να το κρίνει και να το σχολιάσει αξιόπιστα, μόνο η εμπνεύστρια της εκδήλωσης κ. Πιπερίγκου. Παρόλες τις υπόνοιες του άρθρου σας, η κ. Ζωή ήταν ενθουσιώδης και συγκινημένη όπως βεβαίως και η πλειοψηφία όσων παρευρέθηκαν καλόπιστα στο δρώμενο. Όσον αφορά την ορχήστρα (που ήταν επίσης δική της επιλογή) κατά τη γνώμη μου όπως και των περισσοτέρων ήταν πολύ επιτυχής καθώς ο κόσμος και ιδιαίτερα οι νέοι μας χόρεψαν από την πρώτη στιγμή. Σας θυμίζω ότι στο παρελθόν θεωρούσατε υπεύθυνους τους Προέδρους και τα μέλη των πολιτιστικών Συλλόγων για το αν θα χορέψουν οι παρευρισκόμενοι ή όχι !!! Πάντα υποστήριζα ότι το να χορέψει ο κόσμος είναι «επιτυχία της ορχήστρας» και δικαιώθηκα στη φετινή διοργάνωση.

Απάντηση του fonografos.net:

Πόσο μεθοδευμένα θέλει η Πρόεδρος να αλλάξει-διαστρεβλώσει όσα έχουν ειπωθεί για την ορχήστρα. Και πάλι στο άρθρο μας έγινε σύγκριση με βάση όσα έχουν οριστεί με βάση την ορχήστρα. Συγκεκριμένα μουσικά όργανα από συγκεκριμένους ανθρώπους με συγκεκριμένο κόστος. Στην εκδήλωση στο Περιβόλι έλειπε το σαντούρι και έλειπε και η τραγουδίστρια. Δηλαδή μέχρι την προηγούμενη φορά  ήταν 7 τα άτομα (δύο τραγουδιστές και 5 όργανα ) με κόστος 1.450€ και τώρα ήταν 5 (ένας τραγουδιστής, 4 όργανα) με κόστος 2.500€. Αυτή την παρατήρηση κάναμε και που μπορεί να οδηγηθεί το οικονομικό κόστος προς τα πάνω, με κάθε φορά την αλλαγή της ορχήστρας.

Θυμίζουμε στην Πρόεδρο ότι Τρανός Χορός είναι η  καθολική συμμετοχή των ανθρώπων της Κοινότητας (αν χειρίζεται το διαδίκτυο, η Πρόεδρος, ας το επιβεβαιώσει). Αν δεν το πράξουν αυτό, δεν τιμάται το έθιμο.

Στο Περιβόλι έγινε με την παρότρυνση δια μικροφώνου από την Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Κολοκυθιάς, λέγοντας «πιεστικά» εάν δεν σηκωθείτε όλοι δεν ξεκινά ο χορός και καλώς έπραξε. Είναι αξιοσημείωτο πως η Πρόεδρος παρουσιάζει πως έγιναν όλα αυτά και κατηγορεί και πάλι.

Στο άρθρο για το λάβαρο γράψαμε στις 29/8/2022:

-Το Λάβαρο δεν παραδόθηκε επίσημα στο επόμενο χωριό που θα αναλάβει την εκδήλωση και όπως προέκυψε από την κλήρωση που σημειωτέον είναι τα Αργύρια. Το λάβαρο παρέμεινε εκεί σε όλο το γλέντι.

Πρόεδρος: Αν το Λάβαρο παρέμεινε στη θέση του χωρίς να παραδοθεί επίσημα στο επόμενο χωριό:

Το λάβαρο δόθηκε στο χωριό που κληρώθηκε, τα Αργύρια, με τον ενδεδειγμένο πανηγυρικό τρόπο αλλά και το τελετουργικό που αρμόζει στο δρώμενο. Το Λάβαρο δεν παρέμεινε λοιπόν στην ίδια θέση σε όλη την εκδήλωση σε αντίθεση  με εσάς που αναχωρήσατε πολύ νωρίτερα και χωρίς να ενημερώσετε κανέναν, ώστε να καταγράψετε με την κάμερα σας όλη τη διαδικασία και να διασωθεί στο αρχείο μας. Εκτός αν πιστεύετε ότι το να είναι κάποιος χορηγός σημαίνει αυτόματα έκπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών του.

Δείτε το βίντεο στην Ανω Καλλιθέα που κληρώθηκε το Περιβόλι…

Απάντηση του fonografos.net:

Το λάβαρο έπρεπε όπως επιτάσσει το πρόγραμμα,  να γίνει μετά την κλήρωση του επόμενου χωριού που θα αναλάβει την διοργάνωση. Δεν έγινε αυτό μέχρι την ώρα που αποχώρησε η κάμερα. Λάθος στο άρθρο μας και το αναγνωρίζουμε μιας και αναφέρθηκε ότι παρέμεινε σε όλο το γλέντι. (Αφού δεν είμασταν εκεί)

Όπως και σε κάθε προηγούμενη εκδήλωση, η βιντεοσκόπηση σταματά μετά από δύο –τρεις χορούς στο γλέντι. Αφού το ζήτησε, ενημερώθηκε η διοργάνωση ότι η κάμερα σταματά με το που ξεκινά το γλέντι. Η κατηγορία προς τον χορηγό της βιντεοσκόπησης και φωτογράφισης  είναι απαράδεκτη και δυστυχώς αυτό είναι το «ευχαριστώ» στα όσα προσέφερε, με τον πιο αχάριστο τρόπο… Όσα συμφωνήθηκαν τηρήθηκαν και με το παραπάνω, αυτά ισχυρίζεται ο χορηγός.

Για τους χορηγούς αναφέρεται στο άρθρο στις 29/8/2022:

Δεν τονίστηκαν, όπως θα έπρεπε, οι χορηγοί της εκδήλωσης…

Επιστολή της Προέδρου: Για τη μη αναφορά των χορηγών

Σε όλη τη διάρκεια το projector παρουσίαζε συνεχώς (loop) τα video των χωριών και τους χορηγούς. Εσείς παρόλο που ήσασταν χορηγός μαγνητοσκόπησης της εκδήλωσης φύγατε πιο νωρίς από την ολοκλήρωσή της.

Απάντηση του fonografos.net:

Στις προηγούμενες διοργανώσεις υπήρχαν stands σε εμφανή σημεία με τους χορηγούς. Αυτό που αναφέρει η Πρόεδρος που  έγινε μέσω προτζέκτορα, για όλη την διάρκεια, δεν είναι έτσι, αλλά έγινε από την στιγμή που βράδιασε και μετά  (9μ.μ.) ενώ η εκδήλωση ξεκίνησε στις  6μ.μ. Επομένως όντως οι χορηγοί δεν προβλήθηκαν όπως θα έπρεπε και σημειωτέον ο κόσμος αποχωρούσε μετά τις 9μ.μ.

Δείτε σχετική φωτογραφία με τους χορηγούς σε προηγούμενη εκδήλωση του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ πως προβλήθηκαν:

Ο χορηγός της βιντεοσκόπησης έκανε σαφές ότι  θα παραμείνει λίγο μετά την κλήρωση. Όπως και θα το διαπιστώσετε στις προηγούμενες τρεις εκδηλώσεις,. Το ίδιο γίνεται στο παραδοτέο βίντεο και των τριών προηγουμένων εκδηλώσεων.

Οι  δε κατηγορίες προς τον χορηγό της βιντεοσκόπησης,  σπιλώνει η Πρόεδρος ασυστόλως, χωρίς κανένα ηθικό φραγμό,  τις οικείες του επιχειρήσεις  και φυσικά το πρόσωπο του ιδιοκτήτη τους που τυγχάνει να ήταν και ο συντονιστής των δύο από τις τρεις εκδηλώσεις του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ.

Μπορεί να μας πει η Πρόεδρος πότε πληρώθηκε αδρά ο συντονιστής; Με ποια στοιχεία και αποδείξεις εκτοξεύει τέτοιες κατηγορίες που συκοφαντούν κατάφορα έναν άνθρωπο που προσέφερε τόσα στο να στηθεί ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ;;; Θυμίζουμε ότι στα Μάρμαρα το 2017 για τη φωτογράφιση και τη βιντεοσκόπηση πρώτα έγινε η ανάθεση και μετά τον όρισαν συντονιστή χωρίς καμία αμοιβή και ήταν παρούσα η Πρόεδρος και αυτό το συμβάν έγινε μάλιστα στα γραφεία του Πολιτιστικού Συλλόγου των Μαρμάρων μετά από την πρόταση της προέδρου Μαρμάρων και υπάρχουν σχετικά πρακτικά. Άρα δεν ισχύει όσα αναφέρει η Πρόεδρος για την χορηγία. Και στην 3η εκδήλωση στην Άνω Καλλιθέα, υπάρχει το stand  με τις χορηγίες της ARoTro, Photo IRIS, www.fonografos.net με πλούσιες παροχές…

Αν έβλεπε το βίντεο της εκδήλωσης θα το παρατηρούσε και αυτό και δεν θα κατέφευγε σε τέτοιες συκοφαντίες, εκτός αν και ο σκοπός της είναι άλλος…

Η χειριστική τακτική της Προέδρου δεν πιάνει τόπο με τέτοιες βαρύτατες κατηγορίες,  που μάλιστα ανακατεύει ιδιότητες, ρόλους, πρόσωπα – επιχειρήσεις και με πολιτικές αναφορές περί αντιπολίτευσης…

Η Πρόεδρος με βάση την επιστολή της, αν δεν ανακαλέσει  δημοσίως τα όσα αναφέρει περί χορηγιών και αδράς αμοιβής του τότε συντονιστή, τότε αναγκαστικά θα κινηθεί νομικά προς την Πρόεδρο και  την διοργάνωση των 9 χωριών του Ινάχου,  προκειμένου  να προστατευτεί η υπόληψη και η αξιοπρέπεια του θιγόμενου.

Τέτοιες κατηγορίες και προσβολές  δεν αρμόζουν με τις αξίες που πρεσβεύει ο τρανΌς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ. Ευελπιστούμε τις απόψεις της Προέδρου να μην τις συμμερίζονται και τα υπόλοιπα 8 χωριά του Ινάχου.

Εν αναμονή  λοιπόν.

____________________

Το έντυπο που είχε διανεμεί σε προηγούμενη εκδήλωση του τρανΟύ ΧΟΡΟΥ της ΑΓΑΠΗΣ όπου αναγράφονται βασικά στοιχεία της λαογραφικής αναβίωσης:

____________________

Παραθέτουμε την επιστολή της Προέδρου του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου όπως μας εστάλη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας:

Αθήνα, 3/9/22

Αξιότιμε κ. Καραντζούνη,

Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια που αναρτήσατε στις 29/8/22 στο fonografos.net που αφορούσαν στη φετινή διεξαγωγή του Τρανού Χορού και ως πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Περιβολίου που είχε την ευθύνη, είμαι υποχρεωμένη να απαντήσω στα σημεία που μας αφορούν:

Για την μικρή συμμετοχή των υπολοίπων Συλλόγων στην διοργάνωση του χορού:

Στις μέχρι σήμερα διοργανώσεις, το μεγαλύτερο βάρος αντιστοιχούσε πάντα στο Πολιτιστικό σύλλογο του χωριού που είχε την ευθύνη της διοργάνωσης. Το γεγονός θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό αν ληφθεί υπόψιν ότι τα μέλη των πολιτιστικών Συλλόγων είναι σκληρά εργαζόμενοι που δεν είναι δυνατό να πάρουν όλοι ταυτόχρονα άδεια τη συγκεκριμένη περίοδο. Παρόλα αυτά υπήρχε συνεχής επικοινωνία μεταξύ μας και είχα τη συμπαράστασή τους σε οτιδήποτε χρειαζόμουν. Στην ομαδική επικοινωνία μας ανταλλάσσαμε απόψεις και παίρναμε από κοινού αποφάσεις.

Θεωρώ ότι πραγματικοί συνδιοργανωτές ενός τόσο μεγάλου δρώμενου, εφόσον επιδιώκουμε να στεφθεί με επιτυχία ,δεν είναι μόνο τα μέλη των Συλλόγων αλλά όλοι όσοι θέλουν πραγματικά να προσφέρουν. Και μπορώ να σας διαβεβαιώσω από την πείρα μου ότι είναι ελάχιστοι. Αντιθέτως, πλεονάζουν εκείνοι που αρέσκονται στις σκληρές κριτικές εκ του ασφαλούς, που στοχεύουν μόνο σε όσα έλειψαν αλλά ποτέ σε εκείνα που δημιουργήθηκαν ερήμην τους. Οι πολιτιστικοί Σύλλογοι δρουν πέρα από εγωισμούς στυλ ποιανού όνομα θα ακουστεί πρώτο στα μεγάφωνα ή στη μαρκίζα… Είναι πραγματικοί ιδεαλιστές που έχουν αποφασίσει να προσφέρουν ανιδιοτελώς μεγάλο μέρος του περιορισμένου ελεύθερου χρόνου τους και των διακοπών τους, προκειμένου να πραγματοποιούνται ουσιαστικές δράσεις στα χωριά τους.

Πολλές φορές μάλιστα, αντιμετωπίζουν αδικαιολόγητα σκληρή κριτική, τις περισσότερες βέβαια από ανθρώπους που έχουν μάθει να στοχεύουν μόνο για προσωπικό όφελος και τους φαίνεται αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί να προσφέρει χωρίς υλική ανταμοιβή.

Για το θέμα των Συμβολισμών:

Ο συμβολισμός της γέφυρας τονίστηκε τόσο από τον Μητροπολίτη όσο και από τον Περιφερειάρχη, κάτι το οποίο θα διαπιστώσετε όταν θα παρακολουθήσετε προσεκτικά το video. Κανείς άλλος δεν διαπίστωσε κάτι παρόμοιο με εσάς, αντιθέτως ο στόχος του τελετουργικού επετεύχθη, αποφεύγοντας να υπερβάλουμε και να επαναλαμβάνουμε το ίδια και τα ίδια κουράζοντας τον επισκέπτη.

Για τον θρησκευτικό χαρακτήρα της εκδήλωσης::

Το θρησκευτικό συναίσθημα όλων μας ήταν υψηλό και απόλυτα εναρμονισμένο με το δρώμενο. Άλλωστε δεν υπήρξε καμία παρατήρηση ή διαμαρτυρία από την Μητρόπολη .Τι νόημα θα είχε όμως αν φτιαχνόταν –ένα ακόμα ξωκλήσι στο συγκεκριμένο χώρο που μόλις διαμορφώθηκε και δύο μήνες μετά (αν δε ληφθούν άμεσα μέτρα από την Περιφέρεια) θα καταστραφεί πλημυρίζοντας από το ποτάμι; Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να διαφωνήσω και να υποστηρίξω ότι το θρησκευτικό συναίσθημα δεν αποτυπώνεται στη δημιουργία ενός ξωκλησιού χάριν εντυπώσεων ούτε φυσικά στην εικονολατρία.

Δυστυχώς πράγματι δεν υπάρχει οδική πρόσβαση στην Εκκλησία του χωριού μας και είναι αδύνατη η προσέγγιση σε ηλικιωμένους ,ΑΜΕΑ ή ασθενοφόρο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Παρόλο που είναι συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας, ο Σύλλογος μας έχει ξεκινήσει έρανο για τη διάνοιξη πρόσβασης μέσω αγοράς του διπλανού οικοπέδου. Αντί λοιπόν να αναλωνόμαστε σε ανούσιες ιδέες και εκτιμήσεις , θα πρότεινα να κοινοποιήσετε τον έρανο του Συλλόγου μας που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Για το ότι δεν τιμήθηκε κάποιος συγχωριανός::

Ο δικός μας συγχωριανός που θα βραβευόταν δεν μπόρεσε  να παρευρεθεί για δικούς τους οικογενειακούς λόγους.

Για το ότι δόθηκε πολιτική διάσταση στην εκδήλωση:

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έκανε την αρχική διαμόρφωση χώρου και κάλυψε τα έξοδα της ορχήστρας. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Γιώργος Χαντζής και οι Αντιδήμαρχοι Κοντογιώργος , Υφαντής, Αρβανίτη και Σοφιανός που ευχαρίστησα δημόσια, ήταν πραγματικά κοντά μας υπερβάλλοντας εαυτούς και έδιναν λύσεις σε οποιαδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζαμε.

Θα ήταν παράλειψη και τουλάχιστον άδικο για τοπικές κομματικές ισορροπίες και μόνο να μην αναγνωριστεί η προσφορά τους. Κυριολεκτικά, αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δε θα πραγματοποιούταν ποτέ αυτή η εκδήλωση. Σας θυμίζω ότι ο Σύλλογος στο παρελθόν έχει ευχαριστήσει και επαινέσει οποιοδήποτε Δημόσιο παράγοντα, ανεξαρτήτου κομματικής προελεύσεως, (πρώην δημάρχους που τώρα είναι στην Αντιπολίτευση, πρώην Αντιπερειφερειάρχες κλπ.) χαιρετώντας κάθε πρωτοβουλία για το καλό των χωριών μας. Γιατί όχι και τώρα;

Για την προετοιμασία του Χορού εργάστηκαν επίσης τα μέλη του Πολιτιστικού συλλόγου, οι σύζυγοι ,τα παιδιά και εγγόνια τους καθώς και μια προσωπική μου φίλη Στέλλα Ηλιάκη που ήρθε από την Αθήνα για τον σκοπό αυτό και ο Γιάννης ο Γεωργίου δηλαδή ένας πυρήνας το πολύ 15 ατόμων.

Εσείς παρόλο που εκφράζατε δημόσια την επιθυμία σας να συνδράμετε στην προετοιμασία ,παρουσιαστήκατε μόνο μία φορά στην συνάντηση των εμπλεκόμενων. Αναζητούσατε μονίμως δικαιολογίες για την απουσία σας ότι δεν ειδοποιηθήκατε εγκαίρως κτλ. ΄Όταν δε, σας ενημέρωσα προσωπικά ότι καθημερινά από το πρωί ως το βράδυ βρισκόμαστε στον χώρο και είστε ευπρόσδεκτος αλλάξατε συζήτηση και εξαφανιστήκατε.

Αν από τα παραπάνω, εξακολουθείτε να συμπεραίνετε ότι «εξυπηρετήθηκαν σκοπιμότητες και μόνο ψηφοδέλτια που δεν μοιράζαμε», τότε θα υποθέσω είτε ότι είστε κακόπιστος ή ότι έχετε άγνοια των συνθηκών που αντιμετώπισαν όσοι ασχολήθηκαν με την διοργάνωση του Τρανού χορού.

Επίσης ,το γεγονός ότι ζητήσαμε βοήθεια σε τομείς που δε γνωρίζαμε συντέλεσε στην επιτυχή ολοκλήρωση της διοργάνωσης ώστε να μη συμβεί αυτό που συνέβη στον Τρανό χορό του Διλόφου, όταν ήσασταν εσείς υπεύθυνος δηλαδή η βίαιη διακοπή μιας τόσο άρτια οργανωμένης από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Διλόφου εκδήλωσης.

Για την επιλογή της ορχήστρας και αν ο Τρανός χορός κατέληξε σε πανηγύρι:

Αυτό θα μπορούσε να το κρίνει και να το σχολιάσει αξιόπιστα, μόνο η εμπνεύστρια της εκδήλωσης κ. Πιπερίγκου. Παρόλες τις υπόνοιες του άρθρου σας, η κ. Ζωή ήταν ενθουσιώδης και συγκινημένη όπως βεβαίως και η πλειοψηφία όσων παρευρέθηκαν καλόπιστα στο δρώμενο. Όσον αφορά την ορχήστρα (που ήταν επίσης δική της επιλογή) κατά τη γνώμη μου όπως και των περισσοτέρων ήταν πολύ επιτυχής καθώς ο κόσμος και ιδιαίτερα οι νέοι μας χόρεψαν από την πρώτη στιγμή. Σας θυμίζω ότι στο παρελθόν θεωρούσατε υπεύθυνους τους Προέδρους και τα μέλη των πολιτιστικών Συλλόγων για το αν θα χορέψουν οι παρευρισκόμενοι ή όχι !!! Πάντα υποστήριζα ότι το να χορέψει ο κόσμος είναι «επιτυχία της ορχήστρας» και δικαιώθηκα στη φετινή διοργάνωση.

Αν το Λάβαρο παρέμεινε στη θέση του χωρίς να παραδοθεί επίσημα στο επόμενο χωριό:

Το λάβαρο δόθηκε στο χωριό που κληρώθηκε, τα Αργύρια, με τον ενδεδειγμένο πανηγυρικό τρόπο αλλά και το τελετουργικό που αρμόζει στο δρώμενο. Το Λάβαρο δεν παρέμεινε λοιπόν στην ίδια θέση σε όλη την εκδήλωση σε αντίθεση με εσάς που αναχωρήσατε πολύ νωρίτερα και χωρίς να ενημερώσετε κανέναν, ώστε να καταγράψετε με την κάμερα σας όλη τη διαδικασία και να διασωθεί στο αρχείο μας. Εκτός αν πιστεύετε ότι το να είναι κάποιος χορηγός σημαίνει αυτόματα έκπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών του.

Για τη μη αναφορά των χορηγών:

Σε όλη τη διάρκεια το projector παρουσίαζε συνεχώς (loop) τα video των χωριών και τους χορηγούς. Εσείς παρόλο που ήσασταν χορηγός μαγνητοσκόπησης της εκδήλωσης φύγατε πιο νωρίς από την ολοκλήρωσή της.

Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως η κριτική σας πηγάζει από το γεγονός ότι για πρώτη φορά προσφέρατε ως χορηγία τις υπηρεσίες σας στην εκδήλωση (όπως όλοι μας δηλαδή) χωρίς να αμειφθείτε αδρά όπως έγινε στις προηγούμενες διοργανώσεις;

Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η εκδήλωση όχι μόνο δεν έχασε τον χαρακτήρα της αλλά αντιθέτως αναθερμάνθηκε και φυσικά κρίθηκε επιτυχημένη στη συνείδηση και την καρδιά όσων την επισκέφθηκαν.

Σας προσκαλώ επίσης ,παραμερίζοντας οποιαδήποτε αντιπολιτευτική διάθεση και προσωπική πικρία να αγωνιστούμε για τη διατήρηση και ανάδειξη αυτού του πανέμορφου χώρου ,αποδεικνύοντας έμπρακτα και όχι θεωρητικά την αγάπη για το χωριό μας.

Τέλος, ελπίζω εφαρμόζοντας την πίστη σας στο διάλογο και τη δημοκρατία περιμένω να αναρτηθεί ως απάντηση στα σχόλια σας στο κοινωνικό μέσο που διαχειρίζεστε.

Με εκτίμηση,

Τζώρτζου Αλεξάνδρα

 

 ____________________________

Δείτε  παλιότερα βίντεο και βίντεο-σποτ για τον τρανΌ ΧΟΡΟ της ΑΓΑΠΗΣ:

https://www.youtube.com/watch?v=MPf6hMgwHNw

Δυτική Φθιώτιδα: Ο “τρανΟς ΧΟΡΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ” από τα 9 χωριά του Ινάχου

 

fonografos.net

Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο You Tube

Δες επίσης

Όταν η μαγεία του θεάτρου συναντιέται με τη μαγεία της εφηβείας και της νεότητας γίνονται θαύματα

Αυτή τη μαγεία είχαν την ευκαιρία να γευτούν όσοι παραβρέθηκαν στον κατάμεστο χώρο του Αχιλλείου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *