Κ. Μητσοτάκης: Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Β. Ζελένσκι, στο Ντουμπρόβνικ

 

Η συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Volodymyr Zelenskyy στο Ντουμπρόβνικ

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής Ουκρανίας – Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο Ντουμπρόβνικ, με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Volodymyr Zelenskyy.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε την σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην Ουκρανία.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία. Συζητήθηκε ακόμη η πρόοδος των συζητήσεων σχετικά με τη σύναψη διμερούς συμφωνίας για την πολύπλευρη στήριξη της Ουκρανίας, την ανασυγκρότησή της και την ενταξιακή της προοπτική, στο πρότυπο αντίστοιχων συμφωνιών που ήδη έχουν συνάψει με την Ουκρανία 19 κράτη-μέλη της ΕΕ.

Δες επίσης

Καύσωνας στην Ευρώπη: Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Γερμανία

Πρωτοφανές κύμα καύσωνα σαρώνει την Ευρώπη το οποίο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, αναμένεται να μετατοπιστεί …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *