Breaking News

Λαμία: 4 άτομα βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό

Τέσσερα νέα κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν στην πόλη της Λαμίας σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Πρόκειται για ένα ηλικιωμένο ζευγάρι 75 και 70 ετών το οποίο έκανε τεστ για κορονοϊό στο Νοσοκομείο Λαμίας καθώς  παρουσίασαν  συμπτώματα αι οι δύο και βρέθηκαν  βγήκαν θετικοί στον ιό.

Επίσης,  δύο ακόμη άτομα  ένας 38χρονος  και ένας 47χρονος  υποβλήθηκαν στο σχετικό τεστ και βγήκαν επίσης θετικοί.

Να σημειωθεί για την Φθιώτιδα, ότι νωρίτερα είχαμε ένα 17χρονο μαθητή που βρέθηκε θετικός σήμερα από την Πελασγία.

Δες επίσης

Κυρ. Μητσοτάκης: Έχουμε μία υποχρέωση, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή, να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνογνωσίας και καινοτομίας”

H επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (25 Ιουνίου 2026) Ο Πρωθυπουργός …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *