Δυστυχώς μια ακόμη απώλεια μετράει η Φθιώτιδα, εν μέσω πανδημίας…
Ένας 70χρονος άνδρας , σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο οποίος ήταν θετικός στον κορονοϊό και νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Λαμίας , άφησε την τελευταία του πνοή το απόγευμα του Σαββάτου 21/11/2020. Ο 70χρονος άνδρας έπασχε και υπό υποκείμενα νοσήματα και υπέστη ανακοπή καρδιάς.
Αναφορικά με την κατάσταση στο Νοσοκομείο Λαμίας, οι ΜΕΘ και οι ΜΕΘ Covid είναι πλέον γεμάτες..
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας




