Ακολουθήστε μας στο facebook

“Μια οφειλόμενη απάντηση” – Η απάντηση σε σχόλια που έγιναν σε κείμενο αναγνώστη που δημοσιοποιήθηκε

 

*Γράφει ο Κώστας Μαστροκώστας

 

Την δική του απάντηση μας απέστειλε ο κ.Κώστας Μαστροκώστας προς δημοσίευση,  μετά τα σχόλια που έγιναν σε κείμενο του που αναρτήθηκε στο www.fonografos.net – δείτε το κείμενο εδώ

Μια οφειλόμενη απάντηση

Πρόσφατα αναρτήθηκε από την αφεντιά μου, κείμενο στα ψηφιακά μέσα αναφερόμενο στις εκδηλώσεις που διοργανώνει και συνδιοργανώνει ο Δήμος Μακρακώμης με διάφορους Συλλόγους επικεντρώνοντας σε γιορτές σχετικές με προϊόντα όπως λουκάνικα, κοκορέτσια και λοιπά άλλα τοπικά εδέσματα. Η στόχευση των αναρτήσεων αυτών που έχω κάνει δεν είναι προφανώς να υποβαθμιστούν ούτε τα τοπικά εδέσματα, εκλεκτά εξ αντικειμένου, ούτε η προσπάθεια και η δουλειά των τοπικών Συλλόγων, ούτε βεβαίως αυτές καθ’ αυτές οι γιορτές σαν κοινωνικά δρώμενα χρήσιμα και απαραίτητα για την ψυχαγωγία των κατοίκων. Πολύ δε περισσότερο, μακριά από μένα η πρόθεση να λοιδορήσω και να υποτιμήσω τους ανέργους και τους ηλικιωμένους, όπως επιχείρησαν να μου προσάψουν οι στρατευμένοι κοντυλοφόροι του Δημάρχου που έβαλαν την λάσπη στον ανεμιστήρα για να στηρίξουν τον εκλεκτό τους παριστάνοντας τους ανήξερους. Οι συμπαθείς κατά τα’ άλλα γράφοντες και γράφουσες, δεν στάθηκαν στην ουσία των κειμένων αλλά διάβασαν αυτό που οι ίδιοι ήθελαν να διαβάσουν, παραποιώντας το γραπτό που ήταν εμπρός τους και που για πείσμα επιμένει να εννοεί κάτι άλλο απ’ αυτό που αυτοί και αυτές ήθελαν να καταλάβουν. Δεν βαριέσαι που λένε, ο καθένας καταλαβαίνει αυτό που μπορεί και μέχρι εκεί που του φθάνει.

Για να συνεχίσουμε στο θέμα όμως, το πρόβλημα που εντοπίζω σε πολλές σχετικές αναρτήσεις μου εδώ και καιρό, είναι η «εργαλειοποίηση» αυτών των εκδηλώσεων από τον Δήμαρχο Χαντζή και την πλειοψηφία του. Μια εργαλειοποίηση που δίπλα στο καθιερωμένο αυτών των γιορτών, επιχειρεί να εισάγει απ’ το παράθυρο την «ικανότητα» τους να διοργανώνουν τέτοιες γιορτές, και βεβαίως την ικανότητα τους στο να αναδείξουν την περιοχή της Δυτικής Φθιώτιδας με ότι αυτό συνεπάγεται για τα αναμενόμενα και προσδοκώμενα εκλογικά οφέλη. Είναι το βασικό όπλο και επιχείρημα τους για το πέρασμά τους από τον Δήμο. Κάνουμε εκδηλώσεις; Είμαστε επιτυχημένοι, τα πήγαμε καλά. Όλα για την φωτογράφηση το λοιπόν. Είτε φράχτες, είτε πεζούλια, είτε λάμπες, είτε αγριόχοιροι, είτε γιορτές, η φωτογραφία να βγαίνει καθαρή για να μαζεύει like και καρδούλες που είναι συνώνυμα στην λογική τους με τις αυτοδιοικητικές τους ικανότητες. Και όλα αυτά όσο πιο κοντά στις επερχόμενες εκλογές τόσο το καλύτερο. Και δίπλα σε αυτά και η προβολή της «βαθιάς θρησκευτικότητας» που τους διακατέχει πιστοποιούμενη με αντίστοιχες φωτογραφήσεις κατά προτίμηση δίπλα στον Δεσπότη…

Μέχρις εδώ τίποτα το μεμπτό. Δικαιούνται οι άνθρωποι να παρουσιάζουν με πηχυαίους τίτλους σαν σπουδαίο έργο τα πανηγύρια που διοργανώνουν ή και συνδιοργανώνουν ελλείψει οποιασδήποτε άλλης πολιτικής και μέριμνας για την αντιμετώπιση της φθίνουσας πορείας του Δήμου. Εξάλλου ο πνιγμένος απ’ τα μαλλιά του πιάνεται. Η απουσία πολιτικών και σχεδίου για την ουσιαστική ανάδειξη της ιστορίας του τόπου είναι εμφανής. Αλλά και η προβολή των άλλων δράσεων και παραγωγικών δραστηριοτήτων του τόπου μας γίνεται συνήθως στο ποδάρι και στην γνωστή λογική του πάμε και όπου βγει. Τα κοκορέτσια μαζί με την μείζονα ιστορία του τόπου και την συνεπακόλουθη μείζονα διεκδίκηση μπορεί να στριμώχνονται σε ένα Σ/Κ και τα δυο χωρίς πρόβλημα. Στο δε κομμάτι των υπηρεσιών και των παροχών του Δήμου η γνωστή συνταγή της ιδιωτικοποίησης και των φωτογραφικών διατάξεων, ενώ στο μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας η γνωστή και δοκιμασμένη συνταγή επίσης των εποχικών ρουσφετολογικών προσλήψεων με οχτάμηνα και διάφορα άλλα παρεμφερή προγράμματα που κλείνουν πονηρά το μάτι στους νέους και τις νέες της περιοχής που ψάχνουν να πιαστούν από οτιδήποτε για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τους ανάγκες.

Είναι δε ο Δήμαρχος και οι συν αυτώ, αυτοί που ξόδεψαν κάτι εκατομμύρια για ψηφιακά υδρόμετρα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, κάποια άλλα εκατομμύρια για λάμπες φωτισμού και κάποια άλλα εκατομμύρια που ήρθαν στον Δήμο για τις ζημιές που προκάλεσε ο «Ιανός» και αντί να πάνε σε πραγματικές ανάγκες αποκατάστασης των ζημιών, κατευθύνθηκαν σε σοκάκια και τσιμεντοστρώσεις δίπλα σε ιδιοκτησίες ημετέρων… Και να μην ξεχάσουμε βέβαια και τους μικρομαγαζάτορες και επαγγελματίες της περιοχής που κι’ εδώ οι πονηρούληδες του Δήμου προσπαθούν να κάνουν παιχνίδι μοιράζοντας συνήθως κάτω απ’ το τραπέζι χρήματα με απευθείας αναθέσεις για υπηρεσίες πολλές φορές αμφιβόλου ποιότητας και σίγουρα όχι σύμφωνα με την ιεράρχηση που θα έπρεπε με βάση το συμφέρον του τόπου. Είναι νωπές οι μνήμες για κάμποσες χιλιάδες Ευρώ που ξοδεύτηκαν για πάσης φύσεως σκαστούρια, νύχτες των «ευχών» και για «καλλιτέχνες» που από μικροφώνου εκτόξευσαν προς την πόλη και το ακροατήριό τους κάθε είδους υβρεολόγιο και μπινελίκια που μπορούσαν να σκεφθούν. Και βέβαια το να ακούει κάποιος αυτήν την μουσική, είναι αναφαίρετο δικαίωμα του.

Το να προσφέρει όμως ο Δήμος ως πολιτιστική πρόταση στους δημότες του κάθε είδους σκουπίδια έχει μεγάλη απόσταση μα μεγάλη από τον πολιτισμό που πρέπει να υποστηρίξεις ως συλλογικός φορέας.
Και βέβαια σε όλα αυτά να μην ξεχάσουμε και τις δημοκρατικές πρακτικές του Δημάρχου Χαντζή και των λοιπών της ομάδας τους, στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, που απευθύνονταν on camera με τις βαθιά δημοκρατικές πρακτικές του «σε πάτ΄σα» και του «μας μίλησε μια μύγα»… Αυτές οι πρακτικές βέβαια δεν είναι μακριά απ’ την πρόσφατη αντιμετώπιση που είχε ο γράφων απ’ την κατευθυνόμενη αγανάκτηση κάποιων για τα γραφόμενα μου. Φαίνεται ότι οι κύριοι αυτοί επειδή την προηγούμενη φορά ήρθαν ως σωτήρες και με αέρα το τότε εκλογικό τους ποσοστό, θεώρησαν δεδομένη την παντοκρατορία τους και την εσαεί παραμονή τους στο τιμόνι του Δήμου, γι’ αυτό και ξινίζονται όταν τους ασκείται κριτική και αντιδρούν με τις ανωτέρω καταγεγραμμένες συμπεριφορές τους. Θα έπρεπε να γνωρίζουν όμως, ότι «όταν κατουράς στην θάλασσα, το βρίσκεις στο αλάτι». Η ώρα του απολογισμού φτάνει και θα κληθούν να μας πουν τι έκαναν αυτά τα τέσσερα χρόνια που να πήγε μπροστά τον τόπο. Ποιο ήταν αυτό το μεγάλο που σε αντιδιαστολή με την καθημερινή διαχείριση άλλαξε τα δεδομένα.

Τελειώνοντας αυτό το μικρό κείμενο ( υπομονή, θα έρθουν κι’ άλλα…) θα ήθελα να υπενθυμίσω στον Δήμαρχο με το ωραίο χαμόγελο, μιας και σίγουρα θα το έχει ακούσει στους πολλούς θεσμικούς εκκλησιασμούς του ως Δήμαρχος, το βιβλικό «Μανή, Θεκέλ, Φαρές». « Εμετρήθης, εζυγίσθης και ευρέθης ελλιπής» αγαπητέ και υποθέτω ότι απ’ εδώ και μπρος, εκτός από την ταπεινότητα μου, θα το ακούσεις και από πολλούς άλλους. Και να θυμίσω επίσης ότι είναι προσόν να ακούς τους δημότες όταν σου ασκούν κριτική γιατί όπως ο είπε και ο παππούς Αριστοτέλης: «Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δ’ αλήθεια»…

 

 

Σχετικά άρθρα:

“Τρεις μήνες προ των εκλογών, στον Δήμο Μακρακώμης έρχονται δυναμικά στο προσκήνιο οι γιορτές των τοπικών εδεσμάτων…..”

 

Δεν λογοκρίνουμε ως ιστοσελίδα αλλά και δεν δεχόμαστε υποδείξεις για να κάνουμε λογοκρισία!

Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο You Tube

Δες επίσης

Η Χαμάς αποδέχεται την πρόταση Αιγύπτου – Κατάρ, για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters   Η Χαμάς δήλωσε 6/5/2024  ότι αποδέχθηκε πρόταση κατάπαυσης του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *