Ο Γιώργος Τζαβάρας ο νέος Δήμαρχος Ορχομενού

Με νέο Δήμαρχο θα βρει το 2024 τον Δήμο Ορχομενού, καθώς ο κ. Γιώργος Τζαβάρας και ο Συνδυασμός «Ενότητα με το βλέμμα στο μέλλον» κατάφερε να αναδειχθεί πρώτος σε σταυρούς.
Ο Ορχομενός, το Παύλο και το Κάστρο χάρισαν τελικά τη νίκη στον κ. Τζαβάρα, σε μια εκλογική βραδιά με αρκετά σκαμπανευάσματα, αποσπώντας 11 έδρες από τις 19 του νέου Δημοτικού Συμβουλίου.

Η σημερινή Δήμαρχος με τον Συνδυασμό «Επανεκκίνηση» ήρθε δεύτερη και απέσπασε 8 έδρες, καθώς η «Λαϊκή Συσπείρωση Ορχομενού» δεν κατάφερε να συγκεντρώσει ούτε 3% και να έχει τουλάχιστον μία έδρα το ΔΣ.

Θα επανέλθουμε…

Δες επίσης

Μέτρα στήριξης για την αλιεία – «Επικηρύχθηκε» για 5,33 ευρώ το κιλό ο λαγοκέφαλος

Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *