Ο Ιατρικός Σύλλογος Φθιώτιδας αποχαιρετά τον Γιώργο Κυριαζόπουλο

Την θλίψη του εκφράζει ο Ιατρικός Σύλλογος Φθιώτιδας για τον χαμό του Διευθυντή της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Λαμίας,  Γιώργου Κυριαζόπουλου

“Ο πρόεδρος και το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Φθιώτιδος εκφράζουν την οδύνη τους για τον αδόκητο χαμού του συναδέλφου και Διευθυντού της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Λαμίας, Γιώργου Κυριαζόπουλου.

Υπήρξε εξαιρετικός συνάδελφος με συνεχή προσφορά στο συνάνθρωπο, άριστος συνεργάτης και ανήσυχο πνεύμα με συμμετοχή στα κοινά.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.”

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Δες επίσης

Έρχεται το τουρνουά “Kamena Vourla Soccer Cup 2026”!

Νεαρά ταλέντα του ποδοσφαίρου θα γεμίσουν τα γήπεδα στο Δήμο Καμένων Βούρλων! KAMENA VOURLA SOCCER …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *