Ο Ιατρικός Σύλλογος Φθιώτιδας για τον Γιώργο Νερολή που έφυγε από τη ζωή

Η συλλυπητήρια επιστολή του Ιατρικού  Συλλόγου Φθιώτιδας για τον Γιώργο Νερολή που έφυγε από τη ζωή.

 

Συλλυπητήρια επιστολή Ιατρικού Συλλόγου Φθιώτιδας

Ο Ιατρικός Σύλλογος Φθιώτιδας με θλίψη αποχαιρετά τον ιατρό Γεώργιο Νερολή,  ένα σπουδαίο ιατρό Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Φθιώτιδας την περίοδο 2/2/1989 έως 16/ 5/2022 και εκλεκτό μέλος της τοπικής κοινωνίας.

Η ιατρική κοινότητα της Φθιώτιδας εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια τουΓεωργίου Νερολή.

Δες επίσης

Φθιώτιδα: 800 μαθητές στις εξετάσεις του Ωδείου «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ»

Μήνας μουσικής συγκομιδής για το Ωδείο της Ι.Μ. Φθιώτιδος «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ» Ολοκλήρωση Προαγωγικών, Πτυχιακών …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *