Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Γιώργος Κουγιουμτσίδης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πάλης που διεξάγεται στην Ουγγαρία.
Ο Έλληνας πρωταθλητής, νίκησε 7-6 τον Ασφάρ Ασίροφ στον μεγάλο τελικό και κατέκτησε την πρωτιά, στην κατηγορία των 79 κιλών.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Γιώργος Κουγιουμτσίδης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πάλης που διεξάγεται στην Ουγγαρία.
Ο Έλληνας πρωταθλητής, νίκησε 7-6 τον Ασφάρ Ασίροφ στον μεγάλο τελικό και κατέκτησε την πρωτιά, στην κατηγορία των 79 κιλών.
Στις 23/6/2026 Ο Δήμος Λαμιέων με την υποστήριξη του Συμβουλίου Νέων, στα πλαίσια του Lamia …