Στο Δημαρχείο Χαλκίδας, θα πραγματοποιηθεί φιλανθρωπική εκδήλωση για παιδιά με νεοπλασματικές ή άλλες σοβαρές για την υγεία τους ασθένειες

Το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Ιουνίου 2022 από τις 10:00 έως 22:00 στην αίθουσα Αριστοτέλης στο Δημαρχείο Χαλκίδας, θα πραγματοποιηθεί φιλανθρωπική εκδήλωση για την ενίσχυση του Συλλόγου “Θα ξαναβγεί ο ήλιος. Αλέξανδρος”, για παιδιά με νεοπλασματικές ή άλλες σοβαρές για την υγεία τους ασθένειες.

Είστε όλοι καλεσμένοι να κάνετε την δική σας ευχή και να τοποθετήσετε τον δικό σας ήλιο στον Κήπο των Ευχών του Αλέξανδρου.

Δες επίσης

Φωτιά στη Βοιωτία

  Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα της Δευτέρας 22/6/2026 στη Βοιωτία και συγκεκριμένα στο Ακραίφνιο.   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *