Συναγερμός για ασθενή σε χωριό της Εύβοιας τα μεσάνυχτα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον παρέλαβε από τα Πολιτικά

Κακοκαιρία Μπάρμπαρα:
Τον ασθενή παρέλαβε το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από τα Πολιτικά.

Συναγερμός σήμανε τα μεσάνυχτα για ασθενή από τη χιονισμένη Νεροτριβιά.

Άμεση ήταν η κινητοποίηση των φορέων και των εθελοντών των Ψαχνών.

Έτσι ολοκληρώθηκε η επείγουσα μεταφορά ασθενούς από την Νεροτριβιά μέχρι και τα Πολιτικά, όπου παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Η συλλογική προσπάθεια κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, του προέδρου Γιώργου Μπακούτη, του Δήμου, της πυροσβεστικής υπηρεσίας και τους άγρυπνους φύλακες αυτού του τόπου, τους εθελοντές των Ψαχνών, έφερε μια δύσκολη αποστολή εις πέρας.

www.evima.gr

Δες επίσης

Λαμία: Η Αστυνομία είχε πληροφορίες για χασίς σε αυτοκίνητο και σπίτι 18χρονου

Συνελήφθη, στις 21-06-2026 το απόγευμα στη Λαμία, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *