To KKE για τις αυξήσεις στην τιμή του νερού

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ για τις αυξήσεις στην τιμή του νερού που ανακοίνωσε η κυβέρνηση

“Η κυβέρνηση, για μία ακόμη φορά, χρησιμοποιεί ως πρόσχημα την “κλιματική κρίση”, προκειμένου να επιβάλλει νέα χαράτσια στα λαϊκά νοικοκυριά και να επιδοτήσει νέες “πράσινες” επενδύσεις των ομίλων, όπως έκανε και με το ηλεκτρικό ρεύμα.

Αντί να προχωρήσει σε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό διαχείρισης των υδάτων και αντιπλημμυρικής θωράκισης, η έλλειψη του οποίου επιδεινώνει το πρόβλημα της λειψυδρίας, επιδιώκει να “φορτώσει” και αυτό το πρόβλημα στον λαό, κατά την προσφιλή της τακτική.”

 

Δες επίσης

Ο Κυρ. Μητσοτάκης στην εκδήλωση «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα»

Το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την  Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *