Τους έκανε παρατήρηση για το κορονοπάρτι και αυτοί τον μαχαίρωσαν και τον έκλεψαν…

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 13/5/2021 σημειώθηκε σοβαρό περιστατικό όταν ένας 60χρονος άνδρας έκανε παρατήρηση σε νεαρούς για τον συνωστισμό σε πλατεία της Νέας Σμύρνης όπου έκαναν κορονοπάρτι.

Συγκεκριμένα, όπως καταγράφει το news.gr, ομάδα νεαρών που προφανώς διασκέδαζαν στην πλατεία, επιτέθηκαν σε έναν διερχόμενο ηλικιωμένο ο οποίος τους έκανε παρατήρηση για τον συνωστισμό και όταν τους είπε οτι θα καλέσει την Αστυνομία, τον μαχαίρωσαν και τον λήστεψαν όπως αναφέρθηκε στον Alpha και στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.

Ο 60χρονος, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ στο σημείο αστυνομικοί του Τμήματος ψάχνουν κάμερες και μαρτυρίες που θα τους οδηγήσουν στα ίχνη των δραστών.

Τον άνδρα τον μαχαίρωσαν στο πόδι ενώ του έκλεψαν και το κινητό που είχε μαζί του.

 

Δες επίσης

Στη Λαμία το τρόπαιο της Πρωταθλήτριας ΑΕΚ 2025-26

Στις 27/6/2026 Σύμφωνα με το πρόγραμμα της  περιοδείας της ΑΕΚ με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *