Τραγωδία στον Όλυμπο: 60χρονος ορειβάτης έπεσε σε γκρεμό…

Νεκρός εντοπίστηκε 60χρονος ορειβάτης στον Όλυμπο. Είχε πάει για πεζοπορία με την γυναίκα του

Ο άτυχος άντρας, έχασε τις αισθήσεις του και έπεσε σε γκρεμό.

Ο ορειβάτης, σύμφωνα με το makthes.gr,  βρισκόταν στο μονοπάτι Ε4 με τη σύζυγό του όταν ξαφνικά μια ζάλη τον έκανε να χάσει την ισορροπία του και να βρεθεί στο κενό.

Η σύζυγος του κάλεσε την Πυροσβεστική Υπηρεσία ζητώντας βοήθεια και άμεσα ξεκίνησε επιχείρηση διάσωσης. Στο σημείο επιχείρησαν τέσσερα στελέχη της ΕΜΑΚ και 8 Πυροσβέστες από τους Σταθμούς Λιτοχώρου και Κατερίνης προκειμένου να εντοπίσουν τον ορειβάτη.

makthes.gr

Δες επίσης

e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Οι καταβολές από 22 έως 26/6

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Ιουνίου  2026 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *