Δελφίνια «κόβουν βόλτες» στον Θερμαϊκό!

Εντυπωσιακό θέαμα!

Αντιμέτωποι με ένα ιδιαιτέρως όμορφο θέαμα ήρθαν όσοι απολάμβαναν τη βόλτα τους στον Θερμαϊκό καθώς είδαν δελφίνια να κολυμπούν αμέριμνα.

Πρόκειται για ένα θέμα που είναι συχνό όταν τα νερά στη Θεσσαλονίκη είναι ήρεμα.

Τα δελφίνια τότε βγαίνουν πιο κοντά στη στεριά και κάνουν τις βόλτες τους με τους περαστικούς να τα φωτογραφίζουν και να τραβούν βίντεο.

 

Πηγή: newsbeast.gr

Δες επίσης

Επιμνημόσυνη δέηση στον ήρωα Βασίλη Ραχούτη στα Καμένα Βούρλα

Τιμάται και φέτος  η μνήμη του ήρωα της Φθιώτιδας με την αυτοθυσία του στο ναυάγιο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *